środa, 26 kwietnia 2017

31.07-06.08.2016 Kotlina Kłodzka

Wyprawa do Kotliny Kłodzkiej razem z Marudą.
Pierwszego dnia podróż do Marudy. Nocleg i wyjazd następnego dnia do Kletna czyli głównej bazy wypadowej.
Zwiedzone:
  1. Kopalnia złota- Złoty Stok
  2. Zamek Książ w Wałbrzychu
  3. Kopalnia Uranu w Kletnie
  4. Podziemne Miasto Osówka
  5. Sztolnie Walimskie
  6. Twierdza Srebrna Góra
  7. Rybek i Gosiek wzięli ślub
Jako jadłodajnię mogę polecić Oberżę PRL można tam smacznie, dobrze i tanio zjeść




To co zwiedziłem można zobaczyć na stronach poszczególnych atrakcji, według mnie warto zobaczyć.

Teraz Maruda…
Sławek to świetny specjalista od motocykli i nie tylko. Jest Mechanikiem i to przez duże M, posiada dużą wiedzę na temat motocykli i potrafi naprawić to co inni zepsują. W swoich zasobach ma części do starszych motocykli, których nie można już kupić, a przynajmniej jest to bardzo trudne. Moja rada nim zepsujecie swoją maszynę, bo czegoś nie potraficie naprawić lub tylko Wam się wydaje, że potraficie zgłoście się do Marudy. Będzie szybciej naprawione i z mniejszymi nerwami tak dla właściciela jak i mechanika. Za pierwszym razem Maruda naprawił za grosze skrzynię biegów w mojej Blacklady. Zajęło mu to kilka godzin i to pomimo bólu głowy. Inni mechanicy chcieli wymieniać cały silnik, a Sławek wymienił jedną część i wszystko działa bezproblemowo do dzisiaj.
Za drugim razem Maruda przyjechał do mnie pogadać, a przy okazji wymienić sprzęgło, olej oraz świece i filtry. Przy spuszczaniu oleju dojrzał kawałek metalu i po chwili zastanowienia już wiedział do wymiany jest pompa wody. Zabrał moją maszynę, a jak już ją miał u siebie to zrobił mi kompleksowy remont silnika.
Jako towarzysz podróży Sławek sprawdza się równie dobrze, a nawet lepiej niż jako mechanik. Z czystym sumieniem polecam Marudę…

Link do zdjęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz